Nieuwsbrief 5 oktober 2004 |
||||||||||||||||
Beste gebruiker van mijnWinkel,
In de afgelopen maanden zijn weer veel van uw wensen ingebouwd in mijnWinkel. Zo kunnen er drempels per verzendmethode ingesteld worden op basis van bedrag en aantal producten. |
||||||||||||||||
Drempelbedrag per verzendmethode Het is nu ook mogelijk om per verzendmethode een drempelbedrag in te stellen. Zo kunt u bijvoorbeeld voor gewone TPG-verzendingen boven € 10 de verzendkosten laten vervallen en bij een rembours wél verzendkosten berekenen. Wilt u dit aanpassen, ga dan, na het inloggen, naar tabblad 'bestelproces' en klik op 'instellingen verzendmethoden'. Daar kunt u per verzendmethode een drempel opgeven, zie scherm. |
|
|||||||||||||||
Drempel op aantal producten Naast de mogelijkheid om de verzendkosten boven een bepaald drempelbedrag te laten vervallen, is het ook mogelijk om het aantal bestelde producten hiervoor te gebruiken. U kunt bijvoorbeeld bij een bestelling van minimaal 3 producten de verzendkosten laten vervallen. Wilt u dit aanpassen, ga dan naar hetzelfde scherm als het punt hierboven, zie scherm. |
|
|||||||||||||||
Koppel verzendmethode aan landkeuze In de vorige nieuwsbrief hebben we uitgelegd hoe het aantal landen waaraan geleverd wordt via het NAW-scherm beperkt kan worden. Nieuw is dat verzendmethoden afhankelijk van het land van de klant getoond kunnen worden. Zo kan de verzendmethode rembours bijvoorbeeld alleen aan Nederlandse klanten aangeboden worden. Dit kunt u op dezelfde plek als hierboven beschreven instellen, zie scherm. |
|
|||||||||||||||
Koppel betaalmethode aan verzendmethode Ook is het mogelijk om de getoonde betaalmethode afhankelijk te maken van de gekozen verzendmethode. Zo is het bijvoorbeeld niet nodig om bij verzendmethode 'rembours' of 'afhalen' de betaalmethode online betalen (creditcard) te tonen. Wilt u dit aanpassen, ga dan, na het inloggen, naar tabblad bestelproces en klik op 'instellingen verzendmethoden'. Daar kunt u per verzendmethode de betreffende betaalmethodes instellen, zie scherm. |
|
|||||||||||||||
Doorbelasten kosten betaalmethode aan klant Bij Triple Deal zijn diverse betaalmethoden mogelijk. Om uw marge niet teveel in gevaar te brengenkunnen de kosten van de betaalmethode doorberekend worden aan de klant. Ga hiervoor, na het inloggen, naar tabblad bestelproces en klik op instellingen betaalmethode, zie scherm. |
|
|||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||
Wij zijn heel benieuwd naar uw reactie en zullen ons uiterste best doen om u zo tevreden mogelijk te houden. Schroom niet om voor vragen en/of opmerkingen contact op te nemen met support@mijnwinkel.nl. Tot de volgende nieuwsbrief, Vriendelijke groet, het mijnWinkel team (Durk Jan, John, Henk en Winnie) |
||||||||||||||||
vorige nieuwsbrieven 
afmelden
bekijk voorbeelden
vraag of opmerking Copyright© 2000-2004 mijnWinkel BV All Rights Reserved xhtml |